Новини

Головна



Підсумок Інтернет-Конференції
Шановні колеги!



               Дякуємо  за активну участь у роботі Інтернет-конференції. Дата закінчення конференції за наказом пройшла давно, але хотілось почитати ще хоча б декілька думок про шляхи формування сучасного вчителя.
            Концепція Нової української школи пропонує формулу нової школи, яка  складається з 8 ключових компонентів.  І перший з них  – новий зміст освіти, заснований на формуванні необхідних для успішної самореалізації в суспільстві компетентностей. Освіта має перейти від знаннєвого напрямку до компетентнісного. І тільки професійно компетентний вчитель зможе організувати роботу в дитячому колективі так, щоб кожна дитина з ранніх років почувала себе особистістю.
 Роботу Інтернет-конференції завершено!         
                                              АНАЛІЗ
результатів проведення районної Інтернет-конференції з проблеми

            «Сучасний ефективний науково-методичний супровід, спрямований  на зростання професійної компетентності керівників, педагогічних працівників дошкільної, загальної середньої освіти району відповідно до потреб часу, вимог інноваційного, сучасного розвитку суспільства».                               
                                                               (10.02.2017 по 01.03.2017)
         Згідно наказу відділу освіти Могилів-Подільської РДА «Про проведення Інтернет-конференції для керівників загальноосвітніх та дошкільних навчальних закладів» від 06.02.2017 №43 методичним кабінетом було розроблено технологію проведення інтернет-конференції.
До участі в конференції запрошувались методисти РМК, директори та їх заступники, завідувачі ДНЗ, вчителі, вихователі ДНЗ.
         На блозі Інтернет-конференції було розміщено 14 статей, а саме: секція методичний кабінет-6, секція керівників-4, секція вчителів-4. Було опубліковано понад 65 коментарів. Разом з тим зовсім не включились в роботу педагогічні працівники ДНЗ.
Станом на 10 квітня на блозі Інтернет-конференції було 3585 переглядів, що підтверджує цікавість педагогів до чогось нового, однак високої активності не спостерігається ні в дописах,  ні в  коментарях.
         Всі учасники конференції, крім методиста Мазур Л.І., мають стаж роботи більше 20 років, кваліфікаційний рівень у всіх дописувачів спеціаліст «вищої категорії», три учасники мають педагогічне звання «Вчитель методист». Тому кожен із учасників свою думку про шляхи формування сучасного вчителя формував із наукових міркувань та власного досвіду.
Кожен методист районного методичного кабінету описував такі форми науково-методичної роботи, які пройшли вже тривалу апробацію і дають певні результати роботи. Так Курдюшкіна Т.В. поширила інформацію про те, що тільки в комплексі наука і досвід приносять багаті плоди з формування професійної майстерності, і такою формою науково- методичної роботи є науково-практичні конференції, які базуються на наукових твердженнях і доповнюються результатами дослідницької роботи. За результатами Конференцій розробляються методичні посібники на допомогу вчителям. Романюк М.В. підкреслює роль та значення діяльності творчих груп. Особливо велике значення, як приклад для наслідування, представляє динамічну  групу вчителів зарубіжної літератури. Про значення роботи творчих груп доповнює Дідик А.П, методист РМК, бо творча група вчителів географії має власні здобутки, які узагальнено в методичному посібнику «Активізація пізнавальної діяльності учнів шляхом краєзнавчої роботи  в рамках реалізації проекту «Єврорегіон «Дністер» і представлено на Всеукраїнському семінарі завідувачів кабінетами географії Інститутів післядипломної освіти».
Вербицька Катерина Василівна вказує на роль Компенсаційної школи для вчителів, яка є повноцінним ресурсом у підвищенні знань з даного предмету.
      Цікавим доповненням до попередніх інформацій є  стаття Мазур Л.І., методиста РМК, яка логічний ставить на формуванні професійної компетентності вчителя шляхом впровадження технології «критичного мислення.»
        Актуальні шляхи встановлення сучасного вчителя висвітлено в статтях директорів ЗНЗ та їх заступників. Основна думка кожного із них – це зміна підходів до організації уроку через навчання впродовж життя. Пріян Л.К., директор Вендичанської СЗШ І-ІІІступенів, гімназії велике значення надає педагогічному коучингу, Девда В.Т, директор Бронницької СЗШ І-ІІ ступенів-саморозвитку вчителя, Баланюк Г.Ю., заступник директора Озаринецької СЗШ І-ІІІ ступенів – участі у професійних конкурсах, Косовець О.І, заступник директора Юрковецької СЗШ І-ІІІступенів – навчанню інноваційних технологій, зокрема,технології креативного мислення Едварда де Боно   «Шість капелюхів». Заслуговують на увагу статті кожного вчителя, у яких є власне бачення щодо шляхів підвищення професійної компетентності сучасного вчителя.
Вашій увазі пропонуємо перелік статтей, які можна додатково подивитись.
 

п/п

ПІП учасників

Назва статті

ЗНЗ
       1.
Сушак Надія Василівна, завідувач РМК
Районний методичний кабінет
       2.
Мазур Лариса Іванівна, методист РМК

Районний методичний кабінет
       3.
Вербицька Катерина Василівна, методист РМК
Районний методичний кабінет
       4.
Курдюшкіна Тетяна Василівна, методист РМК
Районний методичний кабінет
       5.
Романюк Майя Володимирівна, методист РМК
Районний методичний кабінет
       6.
Дідик Альона Петрівна, методист РМК
Районний методичний кабінет
       7.
Пріян Людмила Казимирівна, директор школи
Вендичанська СЗШ І-ІІІ ст., гімназія
       8.
Косовець Олена Іванівна, заступник директора школи з навчально-виховної роботи
Юрковецька СЗШ І-ІІІ ст.
 9.
Баланюк Галина Юхимівна, заступник директора школи
Озаринецька СЗШ І-ІІІ ст.
10.
Девда Володимир Танасійович, директор школи
Бронницька СЗШ І-ІІ ст.
  11.
Білобровко Тетяна Анатоліївна, вчитель початкових класів, керівник методичної комісії
Нетрадиційні форми роботи методичної комісії вчителів початкових класів
Вендичанська СЗШ І-ІІІ ст., гімназія
12.
Шиндировський Павло Никифорович, вчитель англійської мови
Оленівська
СЗШ І-ІІ ст.
  13.
Титаренко Тетяна Сергіївна, вчитель                                    математики, керівник методичної комісії «Ерудит»
Вендичанська СЗШ І-ІІІ ст., гімназія
 14.
Вчителі методичної комісії суспільних дисциплін
Вендичанська      СЗШ І-ІІІ ст., гімназія
 

     Важливою складовою в проведенні Інтернет-конференції є не лише розміщення власних статей, а й обговорення, зокрема розміщення коментарів, ведення діалогу з авторами інших матеріалів. Так, найбільшу кількість коментарів,  надали Романюк М.В., методисту РМК – 14, Вербицькій К.В., Мазур Л.І. та Пріян Л.К. –по 7,  Сушак Н.В., Косовець О.І., Шиндировський П.Н. отримали по 6 коментарів. Однак, зауважень і питань, тобто, діалогу між дописувачами майже не було, за винятком Сушак Н.В. та Мазур Л.І. Самими активними дописувачами, які аналізували статті учасників та писали коментарі були Пастущак М. В., вчитель біології Бронницької СЗШ І-ІІ ступенів, заступники директорів ЗНЗ

Сафтюк І. А.(Липчанська СЗШ І-ІІступенів), Кочтова Т. М. (Бандишівський НВК, ДНЗ-ЗНЗ І-ІІ ступенів).

         Слід відзначити роль адміністрації тих навчальних закладів, які самі взяли активну участь в обговоренні статей та організували відповідну роботу серед працівників колективу. Це директори Пріян Л.К. (Вендичанська СЗШ І-ІІІ ступенів, гімназія), Девда В.Т. (Бронницька СЗШ І-ІІступенів) та заступники директорів Косовець О.І. (Юрковецька СЗШ І-ІІІступенів) та Баланюк Г.Ю. (Озаринецька СЗШ І-ІІІступенів)


РЕКОМЕНДАЦІЇ

районної Інтернет-конференції з питання  " Сучасний ефективний науково-методичний супровід, спрямований  на зростання професійної компетентності керівників, педагогічних працівників дошкільної, загальної середньої освіти району відповідно до потреб часу, вимог інноваційного, сучасного розвитку суспільства».                                

         1. Методичному кабінету відділу освіти Могилів-Подільської  районної державної адміністрації:

1.1. Щорічно проводити моніторинг професійної готовності педагогічних кадрів до роботи щодо впровадження інновацій з метою вдосконалення та корегування змісту науково-методичної роботи.

1.2. Урізноманітнювати форми науково-методичної роботи з метою  впровадження інноваційних технологій у навчально-виховний процес шляхом проведення тренінгів, педагогічного коучингу, ділових ігор, дебатів, науково-практичних конференцій.

1.3. Вивчати, узагальнювати і поширювати досвід використання інноваційних технологій, публікувати на блозі методичного кабінету та у творчій спільноті заступників директорів ЗНЗ матеріали з досвіду роботи педагогічних працівників.

1.4. Постійно співпрацювати з науково-педагогічними працівниками та методистами КВНЗ «Вінницька академія неперервної освіти».

1.5. Поповнювати професійні знання вчителів через роботу у обласному методичному кластері http://metodclaster.vn.ua та творчих спільнотах вчителів області.

1.6. Створити районні творчі спільноти вчителів різних категорій.

                                                                  До 01.05.2017

1.7. Провести відкрите засідання діяльності динамічної групи вчителів зарубіжної літератури з питання «Розвиток критичного мислення учнів в сучасному навчально-виховному процесі засобами літератури».

                                                                 16.05.2017

1.8. Розпочати роботу творчої групи для заступників директорів  навчальних закладів з проблеми «Від школи, що навчає, до школи, що формує компетентності».

                                                                  З 01.09.2017

1.9.Створити на блозі районного методичного кабінету  віртуальні кабінети діяльності творчих груп вчителів географії, біології, зарубіжної літератури та кабінету фізики.

                                                                      До 01.06. 2017

         2. Керівникам загальноосвітніх  та дошкільних навчальних закладів:

2.1.   Створити умови  для формування професійної компетентності педагогічних працівників на основі використання сучасних інформаційних технологій, шляхом участі в тренінгах, ділових іграх, у педагогічних  коучингах.

2.2.   Залучати педагогів до участі в конкурсах фахової майстерності, конференціях, педагогічних читаннях.

2.3.   Створювати умови для виявлення творчих педагогічних працівників через їх максимальну участь в різних формах проектної, творчої і дослідницької діяльності.

2.4. Симулювати та мотивувати діяльність  педагогічних працівників.

2.5. Розглянути  питання професійної компетентності вчителів на шкільних науково-практичних семінарах.

      3.   Педагогам навчальних закладів:

3.1.Активно включитись в роботу обласного методичного кластеру  http://metodclaster.vn.ua  з метою впровадження  інноваційних технологій навчання.

3.2.Приєднатися до творчих спільнот вчителів  області, попередньо зареєструвавшись в Googl+.

3.3.Використовувати інноваційні технології, ІКТ, інтелектуальні карти,  опорні схеми під час вивчення базових дисциплін та тестові програми контролю і оцінки результатів навчальної діяльності учнів.

3.3. В рамках самоосвіти опрацювати тему «Професійна компетентність вчителя».
                                                   









Увага! Запрошую до нового формату спілкування та прийняття рішень.



 Шановні освітяни району!



 Запрошуємо Вас взяти участь в Інтернет- конференції з теми «Сучасний ефективний науково-методичний супровід, спрямований  на зростання професійної компетентності керівників, педагогічних працівників дошкільної, загальної середньої освіти району відповідно до потреб часу, вимог інноваційного, сучасного розвитку суспільства».



 Інтернет-конференція сучасна форма дистанційного навчання. Тому хочеться почути інформацію різних категорій педагогічних працівників з питання роботи з кадрами. Умови Інтернет конференції прописані в меню «новини».

Надіємось на нове мислення, нові ідеї та рекомендації у Ваших повідомленнях і, особливо, цікавими для аналізу Конференції будуть Ваші коментарі за дописами різних учасників.



З повагою методисти РМК

Немає коментарів:

Дописати коментар