ОСОБЛИВОСТІ
ФОРМУВАННЯ ПЕДАГОГІЧНОГО КОЛЕКТИВУ
В СУЧАСНИХ
УМОВАХ
Девда Володимир Танасійович
Директор
Бронницької СЗШ І-ІІ ступенів
Сучасний директор школи – це
насамперед її автор. Я глибоко переконаний, що в будь-якій справі значна доля
успіху залежить від уміння керівника застосувати найбільш ефективні технології
управлінської діяльності, різні стилі керівництва.
Як і кожний директор, мрію, щоб школа
виділялася серед інших своїм змістом роботи, новітніми підходами до організації
нвчально – виховного процесу, турбуюся про її високий авторитет у районі і за
його межами, про формувіння і прдовження тільки їй притаманних традицій, про
створення комфортних умов продуктивної, творчої праці, навчання, виховання та
відпочинку всіх учасників навчально – виховного процесу.
Результативність того, чим
займається школа, в більшій мірі залежить від уміння її керівника правильно
підібрати працівників, налаштувати їх на продуктивну працю, своєчасно
ознайомити з функціональними обов’язками, від якісного виконання яких залежить
і успіх самого педагога. Дуже важливо, щоб кожний учитель відчув потребу у
своїх можливостях і здібностях, які вкрай необхідні не тільки для задоволення
власного «Я», але й для спільних запитів інших членів колективу.
Немає коментарів:
Дописати коментар