Інтелектуальні змагання як засіб розвитку
здібностей
особистості
Заступник директора
Озаринецької СЗШ І – ІІІ ступенів
На сьогодні найбільш популярним
та дієвим методом роботи, формою підтримки та розвитку обдарованих дітей є
проведення конкурсів різних рівнів – від місцевих до міжнародних, учнівських
олімпіад – від районних до Всеукраїнських. Навчання обдарованих, талановитих
дітей, їхня підготовка до професійної реалізації в самостійному житті –
актуальне питання сьогодення.
З огляду на це основними завданнями сучасної совіти є
розвиток інтелектуальних і творчих здібностей, природної обдарованості учнів, формування
в них творчого потенціалу, мислення, уміння сам реалізуватися.
Підтримка та розвиток обдарованості – один з пріоритетних
напрямків сучасної освіти, оскільки поступ будь – якої країни, регіону, міста
залежить саме від здатності її громадян нестандартно, креативно мислити,
впроваджувати перспективні інновації в різні сфери суспільного життя. Всебічний
розвиток обдарувань школярів здійснюється не тільки в ході навчальної
діяльності, а й під час проведення різноманітних конкурсів, олімпіад, оскільки
учні не тільки поглиблюють знання з предметів, а й мають можливість розвивати
інтелект, ерудицію, вміння спілкуватися.
Талановиті діти - це той ресурс, з якого створюється
інтелектуальна еліта держави. Щоб зберегти й примножити потенційне національне
багатство, необхідно вміти відбирати дітей, допомагати їм знайти себе й
правильно оцінити, підтримувати їхній розвиток.
Обдарована дитина – це дитина, що виділяється яскравими,
незвичайними, іноді видатними досягненнями, випереджає в розвитку однолітків,
має високий інтелектуальний та творчий потенціал, виявляє високі здібності у
шкільному навчанні та спеціальних видах діяльності.
Немає коментарів:
Дописати коментар