Новини

пʼятниця, 17 березня 2017 р.


Інтелектуальні змагання як засіб розвитку

здібностей особистості

Баланюк Галина Юхимівна



Заступник директора



Озаринецької СЗШ  І – ІІІ ступенів       



 
На сьогодні найбільш популярним та дієвим методом роботи, формою підтримки та розвитку обдарованих дітей є проведення конкурсів різних рівнів – від місцевих до міжнародних, учнівських олімпіад – від районних до Всеукраїнських. Навчання обдарованих, талановитих дітей, їхня підготовка до професійної реалізації в самостійному житті – актуальне питання сьогодення.

         З огляду на це основними завданнями сучасної совіти є розвиток інтелектуальних і творчих здібностей, природної обдарованості учнів, формування в них творчого потенціалу, мислення, уміння сам реалізуватися.

         Підтримка та розвиток обдарованості – один з пріоритетних напрямків сучасної освіти, оскільки поступ будь – якої країни, регіону, міста залежить саме від здатності її громадян нестандартно, креативно мислити, впроваджувати перспективні інновації в різні сфери суспільного життя. Всебічний розвиток обдарувань школярів здійснюється не тільки в ході навчальної діяльності, а й під час проведення різноманітних конкурсів, олімпіад, оскільки учні не тільки поглиблюють знання з предметів, а й мають можливість розвивати інтелект, ерудицію, вміння спілкуватися.

         Талановиті діти - це той ресурс, з якого створюється інтелектуальна еліта держави. Щоб зберегти й примножити потенційне національне багатство, необхідно вміти відбирати дітей, допомагати їм знайти себе й правильно оцінити, підтримувати їхній розвиток.
         Обдарована дитина – це дитина, що виділяється яскравими, незвичайними, іноді видатними досягненнями, випереджає в розвитку однолітків, має високий інтелектуальний та творчий потенціал, виявляє високі здібності у шкільному навчанні та спеціальних видах діяльності.


                                                                                                        Детальніше...





Немає коментарів:

Дописати коментар