Новини

середа, 1 березня 2017 р.



СТАНОВЛЕННЯ ВЧИТЕЛЯ НОВОЇ ГЕНЕРАЦІЇ – ПЕРЕДУМОВА УСПІШНОГО РОЗВИТКУ ОСОБИСТОСТІ УЧНЯ

Косовець Олена Іванівна,
заступник директора школи

з навчально-виховної роботи
Юрковецька СЗШ І-ІІІ ступенів

Сучасний розвиток суспільства визначає нові змістовно-ціннісні орієнтири освітнього процесу. Завданням навчально-виховної роботи вже є не просто надання певної суми знань людині, а її розвиток, становлення особистості, формування мотивації до самонавчання та навичок саморозвитку, самоактуалізації.
Методична система школи спрямована на створення оптимальних умов для формування готовності вчителя до здійснення інноваційної педагогічної діяльності як важливого чинника реалізації творчого та інтелектуального розвитку учня.
Удосконалення професійної компетентності вчителя здійснюється через внутрішньошкільне управління відповідно до сформульованих цілей і завдань шкільного колективу для забезпечення всебічного розвитку особистості кожного школяра і вчителя через мотивацію їх на ефективну, самокреативну індивідуальну й колективну діяльність.
Реалізація управлінських технологій у роботі з педагогічними кадрами відбувається у процесі проведення традиційних заходів та реалізації різних форм освітньої діяльності (засідання педрад, науково-методичної ради, творчих груп, психолого-педагогічних та теоретичних семінарів тощо). Разом з тим здійснюється оновлення підходів до організації дієвої системи підвищення компетентностей педагогів, створення умов для самоосвіти, самовдосконалення та самовияву вчителя через проведення методичних тренінгів, тижнів, діалогів, ділових ігор, фестивалів педагогічних ідей, конкурсів «Учитель року», «Класний керівник року».



7 коментарів:

  1. Конкурентоспроможність учителя на ринку праці визначається обсягом компетенцій у сфері професійної діяльності, залежить від рівня ква¬ліфікації, педагогічного досвіду, майстерності, професійно значущих якостей особистості.
    Рівень професійної компетентності вчите¬ля — це його знання, вміння, особистий до¬свід. Бути компетентним означає бути здатним мобілізувати в певній ситуації отримані знання й досвід. Але професійна компетентність учителя потребує постійного розвитку й удосконалення. Проблема підвищення професійної компе¬тентності педагогічних кадрів розглядається в різних аспектах у працях Ю. К. Бабанського, С Я. Батищева, В. І. Бондаря, С У. Гончаренка, С. Б. Єлканова, В. І. Лозової та інших.

    ВідповістиВидалити
  2. Успішна школа формується успішним директором, його заступником та командою учителів. Ваш успіх не може бути індивідуальним, бо він залежить від якості команди. Згадаймо всім відомі слова "Короля делает свита..." Формувати якісну команду – і мистецтво і технологія одночасно. Є загальні підходи, які можна застосовувати з будь-якими людьми, і це дасть свої плоди, а є магія особистого й ситуативного, і в цьому мистецька унікальність успішних лідерів. Свобода думки в педагогічному колективі - те, що робить педагогів новаторами та інноваторами. Однак, ця свобода має бути об'єднана спільним руслом. Про це русло слід лаконічно, просто й зрозуміло домовитись у спільному освітньому середовищі дорослих і дітей. Тоді свобода педагогічної думки і дії не буде свавіллям і хаосом, а буде відповідальним авторським вираженням генерального напрямку конкретної освітньої спільноти. Однак, для цього заступник директора має бути вмілим менеджером і об'єднувати в собі уміння спілкуватись, знання сучасних методик роботи з кадрами та бажання саморозвиватись. Щоб навчати інших потрібно самому поповнювати свій арсенал знань.Сьогодні, в умовах реформування освіти, заступник директора має бути агентом змін в своєму закладі, на рівні району, області, держави.Заступник директора сьогодні -це інноватор, генератор сучасних педагогічних ідей, аналітик, психолог,це прогнозист, це технолог у формуванні професійної компетентності своєї команди.
    Я бачу позитивні зміни в кожній особистості заступника директорів наших навчальних закладів, розуміння тих проблем, які нас не покидають. І хочеться вірити, що тільке спільне бажання -сформувати якісну команду освітян району може принести успіх нашій справі.

    ВідповістиВидалити
  3. Учитель готується до гарного уроку все життя... Така духовна і філософська основа нашого фаху і технологія нашої праці.
    В.О. Сухомлинський

    ВідповістиВидалити
  4. Сучасний педагог має бути готовим до змін, що відбуваються в системі освіти, здатним сміливо приймати педагогічні рішення, виявляти ініціативу, творчість. Це пов'язано, насамперед, із проблемами саморозвитку особистості та творчою самореалізацією педагога, новими концептуальними підходами до реформування загальної середньої освіти.

    ВідповістиВидалити
  5. Якщо управлінська діяльність в школі наповнена новітніми технологіями, а впроваджує їх творчий тандем в особі директора і його заступника, то і педагогічний колектив працюватиме злагоджено, ритмічно і по-сучасному. Тільки при такій єдності зусиль навчальний заклад матиме свій неповторний творчий почерк.

    ВідповістиВидалити