ГРУПОВІ ФОРМИ
НАУКОВО-МЕТОДИЧНОЇ РОБОТИ
НАУКОВО-МЕТОДИЧНОЇ РОБОТИ
Альона Петрівна
Дідик,
методист РМК відділу
освіти
Могилів-Подільської
РДА
Якщо ви бажаєте щоб педагогічна праця давала вчителям радість, щоб повсякденне проведення уроків не перетворювалося на нудну, одноманітну повинність, введіть кожного вчителя на щасливу стежину дослідника
В. Сухомлинський
В умовах, коли змінюється освітня парадигма, здійснюється перехід від репродуктивної, авторитарної педагогіки до освіти інноваційного гуманістичного типу, постать учителя, його професійна компетентність набувають надзвичайно важливого значення.
Пошук шляхів підвищення якості безперервного навчання
педагогічних працівників, розвиток педагогічної майстерності, формування
навичок науково-дослідницької роботи - пріоритетні завдання методичної роботи.
Основними завданнями методичних формувань має бути
розвиток професійної компетентності кожного педагога, формування в нього вмінь
не лише сприймати інновації, а й творчо їх реалізувати в практичній діяльності.
У спрямуванні творчих пошуків педагогів щодо вивчення
і впровадження досягнень психолого-педагогічної науки та перспективного досвіду
у навчально-виховний процес на мою думку особлива увага має відводитись
груповим формам роботи.
Творча група - одна з
групових форм діяльності педагогічних працівників у системі методичної роботи
загальноосвітніх навчальних закладів, що створюється відповідно до Закону
України "Про загальну середню освіту" , що об'єднує педагогів, які
працюють з обраною фаховою та методичною проблемою.
Така форма науково-методичної роботи спонукає кожного вчителя до підвищення свого фахового рівня, сприяє взаємному збагаченню членів педагогічного колективу педагогічними знахідками, дає змогу молодим учителям вчитися педагогічної майстерності у старших і досвідченіших колег, забезпечує підтримання в педагогічному колективі духу творчості, прагнення до пошуку.
ВідповістиВидалитиДуже приємно констатувати той факт, що науково-методична робота в межах діяльності РМО вчителів географії є досить ефективною. Підтвердженням цьому є робота творчої групи, яка визнана однією з кращих у області, так як дбає про високий рівень компетентності кожного вчителя географії району. Впевнений, що і надалі творчий почерк молодих пеедагогів буде зростати. Вдячний Альоні Петрівні, що наша з нею співпраця є досить успішною.
ВідповістиВидалити